Wilt u zo’n traplift eens goed bekijken en uitproberen? En verschillende modellen van TKE (ThyssenKrupp), Otolift, Handicare, Platinum en Acorn met elkaar vergelijken? Maak dan een afspraak om langs te komen in onze showroom in Nunspeet. Deze is op werkdagen op afspraak geopend van 08.30 tot 17.00. Bel voor een afspraak met 0341 76 80 71.
Wat wilt u aan ons vragen?
Doe dit zo compleet mogelijk, dan nemen we z.s.m. contact met u op.
Onderhoud nodig?
Neem voor het maken van een afspraak voor onderhoud contact op met de afdeling Onderhoud via info@smienktrapliften.nl, of ga naar deze pagina: onderhoud. U kunt ook bellen met 0341 76 80 71, optie 2.
Wat moet ik doen als mijn traplift een storing heeft?
Is uw traplift vastgelopen of ervaart u een andere storing? Neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@smienktrapliften.nl. Wij bellen u dan tijdens kantoortijden binnen 2 uur terug.
Spoedhulp nodig? Bel dan direct met 0341 76 80 71, optie 2.
Wat zijn de openingstijden van Smienk Trapliften?
Smienk Trapliften is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
U kunt ons echter 24/7 bellen op 0341 76 80 71.
Kan ik langskomen?
U kunt op afspraak onze showroom in Nunspeet bezoeken. Een afspraak maakt u door te mailen naar advies@smienktrapliften.nl of door te bellen met 0341 76 80 71, optie 1.
Wat moet ik doen als ik meer wil weten over de status van mijn bestelling?
Als u meer wilt weten over de status van uw bestelling neemt u contact op met de afdeling Orderverwerking. Dat doet u door te mailen met info@smienktrapliften.nl. Vermeld daarbij duidelijk uw ordernummer. U kunt ook bellen via 0341 76 80 71, optie 3.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Als u een klacht heeft kunt u die indienen door te mailen naar info@smienktrapliften.nl of door te bellen met 0341 76 80 71 optie 2.
Heeft u andere vragen?
Vul het bovenstaande formulier in of ga naar: Veelgestelde Traplift Vragen.