U mag altijd rekenen op een jaar garantie, ook al zijn onze traplift niet nieuw meer. Die garantie geven we gewoon. Hier leest u globaal wat onze garantie inhoudt, welke service we verlenen en hoe u de storingsdienst kunt bereiken.
U mag altijd rekenen op een jaar garantie, ook al zijn onze traplift niet nieuw meer. Die garantie geven we gewoon. Hier leest u globaal wat onze garantie inhoudt, welke service we verlenen en hoe u de storingsdienst kunt bereiken.
Als uw traplift is gemonteerd gaat de garantieperiode van een jaar van start. Wanneer er jaarlijks onderhoud aan de traplift wordt uitgevoerd wordt de garantie opnieuw met een jaar verlengd. Dit geldt voor de gehele levensduur van de traplift. Ongeacht hoe oud hij is. Dat is niet bij elke trapliftleverancier hetzelfde, iets om goed na te vragen.
De complete garantievoorwaarden vindt u op de aankoopbon van uw traplift, of vraag ernaar bij de klantenservice.
U beslist zelf of u jaarlijks een losse onderhoudsbeurt bij ons aanvraagt of kiest voor het gemak van het Zekerheidsplan. Met dit Zekerheidsplan betaalt u nooit voorrijdkosten, uren of onderdelen* en geniet u van 24/7 kosteloze service en standaard jaarlijks onderhoud voor een vast bedrag per maand. Of kies een van de andere twee pakketten: het Pechhulppakket of het Onderhoudspakket.
*Let op: accu’s, batterijen en gebruikersfouten zijn uitgesloten.
Is uw traplift vastgelopen? Of heeft hij een andere storing? Neem dan contact op met de klantenservice via 0341 76 80 71. Vaak kunnen zij u telefonisch al helpen om het probleem op te lossen.
Op avonden en in de weekenden kunt u hetzelfde nummer bellen, dan wordt u doorverbonden naar de storingsdienst. We vinden het belangrijk dat we u altijd snel kunnen helpen, daarom kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen.
Op basis van 2027 beoordelingen