Datum: 16-03-2020

Hoe gaat Smienk om met het coronavirus?

Veel gestelde vragen over het coronavirus en Smienk.

Geupdate: 24-03-2020 16.10 uur

 

Uw gezondheid en die van onze medewerkers staat voorop bij alles wat we doen. Daarom houden we de situatie omtrent de coronacrisis sterk in de gaten en volgen de adviezen van het RIVM strikt. Omdat trapliften onder medische hulpmiddelen vallen, gaan onze werkzaamheden, met in acht neming van de hygiënemaatregelen, onveranderd door.

 

Hier leest u wat wij doen om de gezondheid van onze medewerkers en klanten te waarborgen. Heeft u nog een vraag? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bel 0341-768071.

Welke maatregelen treffen jullie omtrent het coronavirus?

We nemen tijdens advies- service- en installatie afspraken de voorgeschreven richtlijnen door het RIVM in acht. Zo zijn al onze medewerkers op de hoogte van de hygiënemaatregelen en blijven zij thuis bij verkoudheidsverschijnselen en koorts.

 

Bij elke afspraak hanteren wij de volgende richtlijnen:

 

  • U wordt gevraagd of u of een van uw huisgenoten, last heeft van koorts of verkoudheidsverschijnselen. Indien dit zo is, zijn wij genoodzaakt de afspraak te verzetten.
  • Indien de afspraak een service of installatie betreft, vragen wij u waar mogelijk in de huiskamer te blijven terwijl de monteur zijn werk uitvoert.
  • Onze adviseurs en installatiemonteurs zijn uitgerust met desinfectiemiddelen en wegwerphandschoenen. Zij houden bovendien minimaal anderhalve meter afstand.

 

Ik heb een traplift nodig, kunnen jullie die nog plaatsen?

Ja! Wij zijn dankbaar dat we als leverancier van medische hulpmiddelen in de categorie cruciale beroepen vallen en wij dus mensen kunnen blijven helpen om veilig in hun eigen huis te wonen. We mogen trapliften blijven plaatsen, ook als er meer maatregelen komen. Het is voor ons echter het belangrijkst dat we dit doen zonder onze klanten en onszelf in gevaar te brengen. We volgen de richtlijnen van het RIVM dan ook strikt. Hierboven heeft u kunnen lezen hoe we dat doen.

 

 

 

Gaat de met mij geplande afspraak door?

Als u geen bericht van ons heeft ontvangen per mail of telefoon, dan kunt u ervan uitgaan dat de afspraken doorgaan.

 

Heeft u zelf, of een van uw huisgenoten, last van koorts of verkoudheidsverschijnselen? Dan vragen wij u met klem de afspraak af te zeggen!

 

Kan ik mijn afspraak verzetten?

Heeft u zelf last van koorts of verkoudheidsverschijnselen? Dan vragen wij u met klem de afspraak af te zeggen!

 

Wilt u vanwege het risico op besmetting de afspraak verzetten? Hier hebben wij begrip voor. U kunt telefonisch de afspraak naar een later moment verzetten. Bel hiervoor 0341-768071.

 

Kan ik nog een afspraak voor een adviesgesprek maken?

Dat kan! Omdat wij medische hulpmiddelen leveren, staan wij op de lijst van cruciale beroepen. Dat betekent dat we mogen blijven rijden en leveren. Voor het maken van een afspraak voor een adviesgesprek neemt u contact op met 0341-768071. Wij staan voor u klaar.